<< Back To V Shred Review

V Shred Reviews

Considering buying V Shred? Want to know how this product worked out for others? Read all V Shred Reviews before you buy so you know what to expect.

Here you can rate your recent experience, write your review and tell others about your experience. Explain in detail what happened, and leave out offensive words. Keep your feedback honest, unbiased, helpful, and constructive. Below read all reviews of V Shred from real customers like you!

Write a Review

V Shred Customer Reviews and Complaints

Review this product and share your thoughts with other customers

Ask a Question
Average Customer Rating:2.9 
32 Customer Reviews

Rating Snapshot:

Excellent 
12
Great 
1
Average 
3
Poor 
3
Bad 
13
Bottom Line: 44% would recommend it to a friend
    By Sam 

    2 months $500 and still no product

    Ordered in March. Now 2/3 into May and still nothing to show for charges over $500. Over 70 days since the order was placed and being charged is more than ample time for shipping.

    By Catherine Moore 

    V Shred Refund please...

    I ordered the V Shred program and paid, can’t get into the program ordered two was ago no one has ever called back. I am 78 yrs old and this is not for me. I would like a refund. Keshia has never called back her ext is 2501. She gave me a new log in and neither works.
    Thanks,
    Catherine

      By Ella 

      Your V Shred Customer Support Team

      Hi Catherine, I want to sincerely apologize for the experience you’ve had so far. I’d love to help, however, for security reasons, please send us an email at [email protected] so we can further discuss your concern.

      Regards,
      Ella – V Shred CS Team

    By JC 

    Your V Shred Customer Support Team

    Hi Kinzi,

    Thank you for taking the time to write a review! We truly appreciate it. If you need any assistance, please feel free to reach out to us anytime via email @ [email protected] and we will be happy to assist you.

    By Jessica Rodriguez 

    Easier to play the blame game than to put in the work

    Wanted something to help me jump-start my commitment. I felt their 1-time charge to get the unlimited use of their 90-day program was worth it. Unfortunately, I have had little self-discipline. My complaint if any would be why can’t they come and make me do it? They do have a lot of email reminders of their products which is a little annoying but it’s a reminder for me to move myself and get the 18mins done for the day. I’m sure I can Unsubscribe from all the emails but then I might miss a sale? So I’ll just delete what I don’t want. No adverse reactions as I haven’t tried any products yet.

      By JC 

      Your V Shred Customer Support Team

      Hi Jessica,

      Thank you for taking the time to share your feedback! We truly appreciate it. You can reach out to us anytime if you need assistance with your program. Feel free to send us an email @ [email protected].

      Regards,
      JC – V Shred Team

    By Bernice Baker 

    Great Customer Service Prompt and Professional

    I posted a review yesterday expressing my disappointment with the web site and final payment structure. I have since been contacted by V Shred. The staff were very prompt and resolved by issue. I am looking forward to trying the program. Thank you V Shred Staff.
    Warm regards,
    Bernice Baker

      By JC 

      Your V Shred Customer Support Team

      Hi Bernice,
      Thank you for taking the time to share your feedback! We truly appreciate it. We’re happy that we were able to provide assistance regarding your concern. If you need anything else, please feel free to reach out to us via email @ [email protected] and we will be help anytime.

      Regards,
      JC – V Shred Team

    By Bernice Baker 

    V Shred please refund my money

    I watched the ad for promotion was only $57 but have $148 taken out of my credit card. I have spoken to the bank. They told me to contact V Shred Company. If they did not refund the money they would handle it from their end. I was interested in looking at this program as it seemed to have some answers. With that said I was very disappointed that I could not purchase only what was advertised in the promotion. So I would like a refund, please.
    Warm regards,
    Bernice Baker Australia.

      By Ella 

      Your V Shred Customer Support Team

      Hi Bernice,

      Thank you for your time in writing us a review. We appreciate it although this wasn’t a good one, I am here to help you out. I’ve personally reviewed your account and it shows that the refund for your Custom Diet Plan has already been processed and it should take no more than 10 days to appear on the card that was used at the time of booking. Again, we apologize for any inconvenience this may have caused you and if in case you will be needing assistance in the future, you are always welcome to email us at [email protected] and we’ll be more than willing to help.

      Regards,
      Ella – V Shred Team

    By Sherry 

    VShred Honest review. It seemed balanced

    Seemed to have a balanced look at V Shred. Noted the complaints on BBB. Price guide helpful.

      By JC 

      Your V Shred Customer Support Team

      Hi Sherry,
      Thank you for taking the time to write a review. We truly appreciate it. If you need any assistance, please feel free to reach out to us via email @ [email protected] and we will be happy to assist you.

    By Karen Raphael 

    Very upsetting process!

    Very upset with Vshred reviews and method of marketing. Lost half a day and pissed off for the rest of it! I felt harassed after I gave my credit card number. They keep you stuck in a loop forcing you to watch videos of their products to spike up your bill. They won’t let you leave the site saying that if you go back, you might be charged twice. Couldn’t and wouldn’t be respected in my choice of taking only the Vshred app. So after losing patience and total respect for them, I decided to close the window and called my credit card. It was already charged and I hadn’t even completed the subscription! I’m still intrigued but I prefer getting my money back so that I don’t get caught in another loop ever again. Too bad for this company.

      By JC 

      Your V Shred Customer Support Team

      Hi Karen,

      Thank you for taking the time to write a review. We apologize for any inconvenience you have experienced. Upon checking, one of our representatives already reached out to you informing you that a refund for your purchase was already processed on November 19, 2020, as per your request. It should reflect on your online credit card statement within the next 5 -10 business days.

      If you need further assistance, please feel free to reach out to us via email @ [email protected] and we will be happy to assist you.

    By Jocelyn E Rowse 

    Horrible, generic program. Do not purchase!

    Horrible program. The V Shred diet plans are not custom, they are generic. I had very strict dietary restrictions and the meal plan did NOT take any of them into consideration. The food was expensive, and you can find the same thing they give you with a quick google search. Save yourself the money and DO NOT PURCHASE V Shred Diet!

      By JC 

      Your V Shred Customer Support Team

      Hi Jocelyn,
      Thank you for taking the time to write a review. I am sorry to hear that our program and custom diet plan did not meet your expectations. We stand strong behind our programs and the results they yield if you’re not satisfied we will refund your payment 30 days within the date of purchase on the majority of our programs. Our records show that a full refund for your purchase was already processed as per your request. If you do have other concerns, please feel free to reach out to us via email @ [email protected] and we will be happy to assist you.

    By John 

    Utterly useless and unoriginally designed

    It hardly functional, even if you confirm it. Please find someone better informed than the person(s) who designed this. Furthermore, this product advertises with fear-mongering. This hardly makes V Shred diet unique in the diet industry. Preventing acts low cunning such as fear-linked product placement is why we as consumers must not stoop to the use of products like this.

      By JC 

      Your V Shred Customer Support Team

      Hey John,
      Thank you for taking the time to write a review. We stand strong behind our programs and the results they yield, if you’re not satisfied we will refund your payment 30 days within the date of purchase on the majority of our programs. If you do have other concerns, please feel free to reach out to us via email @ [email protected] and we will be happy to assist you.

      Regards,
      JC – V Shred Team

    By Marvin W. 

    Who would be dumb enough to buy into this

    Seriously if you buy a ‘plan’ from some shirtless idiot in an endlessly long infomercial you deserve to lose money.

      By JC 

      Your V Shred Customer Support Team

      Hi Marvin,
      Thank you for taking the time to write a review. We’re sorry for the inconvenience you may have experienced. Due to privacy protocols, please do send us an email at [email protected] so we further assist you with any concern regarding your account.

      Regards,
      JC – V Shred Team

    By Sylvia Davis 

    V Shred Scam. The video informercial is all HYPE

    V Shred Diet is a Scam. Within the video, you are told there is a money back guarantee. I paid for the plan and found out it was not right for me. I never logged onto their website. I never received a customized meal plan with recipes, I never received a V Shred training plan. This is like a 2 or 4 person operation. Your money is their paycheck. Total Scam. Don’t waste your money.

    Cancellation and Refund Policy:

    We offer a 30-day money back guarantee on all purchases made on the Website, all refunds will be calculated according to the actual purchase price paid at the time of purchase. Please note that returns for credit and debit card transactions are issued within two (2) business days, however, it may take up to five (5) for the credit to post to your credit card or bank account. If you are mistakenly sent a different product than what you ordered, or if the product is defective upon receipt, we will replace the product at no additional cost to you. Excluded from this warranty’s coverage are 30-day challenge purchases and custom diet & training plans. If the contestant is unable to participate during the contest month they signed up for, please send an email to [email protected] and the contestant will be moved to a future contest month of their choice in companies sole and absolute discretion.

      By JC 

      Your V Shred Customer Support Team

      Hi Sylvia,

      We’re sorry for the inconvenience you may have experienced. Due to privacy protocols, please send us an email at [email protected] so we can further assist you with any concerns regarding your account.

      We look forward to hearing from you!

      Regards,
      JC – V Shred Team

    By S Thompson 

    Don't do it, same old thing, V Shred box plans

    I wouldn’t add the custom meal plan, I thought it was very disappointing I just received my 1st week and it repeated itself after 3 days and they will not refund. I also felt he didn’t really look at my profile questionnaire. And no custom workouts, just 2 men showing how to do each one of the exercises, they could have at least used a woman for the women’s program.

    By Rick F. 

    Stay Away from V Shred company, This is a Scam

    Scam company! Stay away, m V Shred is only there to take your money. No customer service, they are so rude! Don’t care about the customer only want your money……..

    By Manz 

    Garbage! Save your money. V Shred is a scam.

    I’m here to tell you: IT IS IMPOSSIBLE TO BE SHREDDED IN 90 DAYS! It takes time, commitment, drive, and yep you guessed it nutrition and GOING TO THE GYM are required. Losing weight? You’re lucky if you lose 2 pounds a week (that’s an aggressive loss per week) with a calorie deficit (eating less than your body needs). Don’t waste your money, I tried it years ago V Shred doesn’t work! Get up, get ready, go to the gym, and bust your ass. You’ll see the results.

    By D. Ston 

    Is V Shred any good

    Thank you to all of the reviewers who left honest feedback and saved me from making some of the same mistakes. It is a real disappointment when people are ripped off like this.

    By Hellen 

    SCAM and V Shred don't honor the 30 Day Money Back Guarantee

    Does not give you what it advertises at all, it’s a big scam and they do not honor their 30 Day Money Back Guarantee. Do NOT buy anything from V Shred.

    By Jessica Thompson 
    VerifiedThe "Verified Reviewer" authentication is just one more way that we strive to bring our readers the most accurate and reliable information.
    Jessica Thompson,  was invited to write this review Learn More

    V SHRED SHOULD BE ASHAMED OF THEMSELVES

    I am so disappointed in how V Shred diet program was marketed and sold.

    Vince’s video emphasized ‘metabolic confusion’ as the core component for endomorphs, and claimed that his program created a meal plan that would not only alternate ‘high fat’ and ‘high carb’ days, but would include workouts along with specific instructions as to which day to do the workout.

    First of all, I paid extra for the personalized V Shred meal planning, and because they create so much urgency (BUY RIGHT NOW and save $$$!!!), it wasn’t clear to me that this purchase is NON-REFUNDABLE.

    The meal plan I received looked copied and pasted, and included many of the same meals over and over again. There were NO ‘high-fat’ or ‘high-carb’ days, and NO information was included about what workouts I should be doing and when.

    Furthermore, I was offered a 20% off coupon for supplements on Sculptnation dot com, which I used IMMEDIATELY (urgency!) only to receive a coupon for 25% off a few hours later. THEN, that evening, I received a coupon for 30% off!!! If I had know that was coming, I would have waited to make my purchase. SO MISLEADING!!!!

    So now – I have overpaid for my supplements and a CARELESS and NON-REFUNDABLE meal plan!

    How DISRESPECTFUL to prey on people who are trying to make healthy changes in their lives…especially during COVID-19.

    By Ki King 
    VerifiedThe "Verified Reviewer" authentication is just one more way that we strive to bring our readers the most accurate and reliable information.
    Ki King,  was invited to write this review Learn More

    The way Vince ran his company is not ethical.

    He basically tells you things you want to hear and get you to sign up for his plan. However, when you really get to the plan, he constantly wants to sell you his supplements. At the end, I realized that I got into a ‘trap’. The set-up for the website forces you to watch his video which is trying to sell you stuff. And then, if you don’t read Vince Sant V Shred reviews carefully, you are easily signing up things which you don’t want. Their meal plan is fine but myfitnesspal has it all. No need to sign up for their plan. His main goal is to sell his supplements, which are fine. But the way that he uses is shady. Also, I am concerned if his supplements are safe to take. No FDA approval. Not sure. I won’t recommend it to others.

    By Elizabeth Hawthorne 
    VerifiedThe "Verified Reviewer" authentication is just one more way that we strive to bring our readers the most accurate and reliable information.
    Elizabeth Hawthorne,  was invited to write this review Learn More

    V Shred is a Complete RIP OFF and Waste Of Money

    Complete rip-off and NOT what they say in the extremely long and pitch-heavy video. Exercises cannot be done if you have any injuries (and especially over 50, yet this is his target demographic as you can see by his pitches on the video) and this is not taken into consideration from the start. Oh, but of course you can PURCHASE a customized training plan which luckily I did not do. (YOU WILL NOT GET A REFUND ON ANY CUSTOMIZED PROGRAM, DIETARY OR TRAINING!!!!)

    I did, however, purchase a customized V Shred diet plan which included 9 recipes which I was supposed to eat day after day week after week, with absolutely no change or alternatives. The recipes were extremely basic and boring and repetitive (had salmon and avocado on the menu for 6 out of 7 days, same 2 or 3 snacks listed every day) which I had to ask to be changed. And when it was my ‘trainer’ changed 2 days of yet another salmon and avocado blend with only one salad (exciting turkey and spinach). So I was supposed to eat salmon and avocado literally 12 times each week. Absolutely no thought was put into this at all. When I mentioned it to my ‘trainer’, she said thanks for bringing this to my attention. I can almost guarantee that she didn’t even look at it after it printed. If she did she would have known this. It is NOT CUSTOMIZED AT ALL. You fill out the questionnaire and all it does is spit out recipes that don’t have the things you don’t like. Unbelievable.

    By Mary V. 

    Losing 20 pounds with V Shred.

    When I first started taking it I was just hoping to lose ten pounds. I know that it was supposed to help you curb your appetite but I didn’t think that would be enough to help me lose any more than 10 pounds. And really it’s not. But it’s the energy you get from V Shred that does the rest. You feel like you can exercise for at least an hour a day. And when you combine that with the appetite suppressing factor of V Shred you get real results. I lost 20 pounds, not 10, using V Shred.

    By SML 

    V Shred | A JOKE - no one on the other end to contact

    I bought the V Shred diet plan and the workout plan in hopes it would get me started. Filled out the lengthy diet questionnaire and all. Got the plan and it had everything that I specifically said DO NOT use. It also had 2k calories a day for a female. I tried contacting using the email they said to use and it did not exist. Contacted customer support and was able to get workout money back but not the diet plan because it was already sent. I explained it was a general one and not what I paid for and could not get a hold of her. The next customer support email was supposedly from her? Give me a break. F*cking JOKE-don’t waste your money. It’s nothing new in the diet plan either… limit carbs, eat meat and veggies with their smoothies, blah blah blah. Same sh*t different company.

Load More

Back to top

X

The "Verified Reviewer" authentication is just one more way that we strive to bring our readers the most accurate and reliable information.

×

Add a YouTube video

X

How helpful was it?

icon This article changed my life! icon This article was informative. icon I have a medical question. icon Ask a Question
X

How helpful was it?

icon This article changed my life! Change
Your Rating
Note: Health Insiders isn't a healthcare provider. We can't respond to health questions or give you medical advice.
Your Privacy is important to us.
X

How helpful was it?

icon This article was informative. Change
Your Rating
Note: Health Insiders isn't a healthcare provider. We can't respond to health questions or give you medical advice.
Your Privacy is important to us.
X
icon I have a medical question. Change

We’re unable to offer personal health advice, but we’ve partnered with JustAnswer who offers on-demand doctors to answer your medical questions 24/7. Talk online now with a doctor and get fast 1-on-1 answers from the comfort of your couch.

just answer logo
ASK A DOCTOR NOW

If you’re facing a medical emergency, call your local emergency services immediately, or visit the nearest emergency room or urgent care center.

X

How can we improve it?

icon This article contains incorrect information. icon This article doesn’t have the information I’m looking for. icon I have a medical question. icon Ask a Question
X

How can we improve it?

icon This article contains incorrect information. Change
Your Rating
Note: Health Insiders isn't a healthcare provider. We can't respond to health questions or give you medical advice.
Your Privacy is important to us.
X

How can we improve it?

icon This article doesn’t have the information I’m looking for. Change
Your Rating
Note: Health Insiders isn't a healthcare provider. We can't respond to health questions or give you medical advice.
Your Privacy is important to us.
X
icon I have a medical question. Change

We’re unable to offer personal health advice, but we’ve partnered with JustAnswer who offers on-demand doctors to answer your medical questions 24/7. Talk online now with a doctor and get fast 1-on-1 answers from the comfort of your couch.

just answer logo
ASK A DOCTOR NOW

If you’re facing a medical emergency, call your local emergency services immediately, or visit the nearest emergency room or urgent care center.